Płatność za pobraniem
Darmowa wysyłka & zwrot
Szybka dostawa
30 dni na zwrot towaru

Zamówienie

Złożenie zamówienia na ABOUT YOU jest bardzo proste. Po włożeniu wybranego artykułu do Twojego koszyka, możesz zrealizować zamówienie klikając na przycisk »Do kasy«. W tym celu zalecamy otwarcie konta klienta. Jako nowa(-y) klient(ka), możesz je wygodnie założyć w czasie dokonywania zamówienia, a jednocześnie pozostać automatycznie zalogowaną(-ym). Jeżeli posiadasz już konto klienta, możesz w prosty sposób zalogować się, używając swoich danych użytkownika (adres e-mail, hasło). Po zalogowaniu zostaniesz pokierowana(-y) w trzech krokach "Twoje dane – Płatność -Zamówienie" przez cały proces. Oferujemy również możliwość dokonania zamówienia bez rejestracji konta klienta. W tym celu, w części »Moje dane«, kliknij na »Konto gościnne« i kontynuuj proces zamówienia.

Obecnie nie oferujemy możliwości telefonicznego złożenia zamówienia na ABOUT YOU. Centrum obsługi klienta chętnie Ci pomoże, jeśli masz pytania dotyczące złożenia zamówienia online, reklamacji lub procesu zwrotu.

W celu dokonania zakupów na ABOUT YOU, nie potrzebujesz konta klienta. Oferujemy możliwość dokonania zamówienia bez rejestracji konta klienta. W tym celu, podczas rejestracji kliknij na »Kontynuuj jako gość«.

W sklepie ABOUT YOU nie ma minimalnej wartości zamówienia.

Na ABOUT YOU nie ma maksymalnej wartości zamówienia, aczkolwiek może być ona zależna od operatora transakcji płatniczej.

W celu przejrzenia wcześniejszych zamówień, zaloguj się na www.aboutyou.pl za pomocą Twojego adresu e-mail i hasła. Kliknij u góry po prawe stronie w ikonkę zdjęcia, a następnie »Konto klienta«. Tam znajdziesz przegląd wszystkich Twoich dotychczasowych zamówień.

Anulowanie na ABOUT YOU jest możliwe, jeśli Twoje zamówienie nie znajduje się na etapie doręczenia. W celu bezpośredniego sprawdzenia, czy istnieje możliwość anulowania zamówienia prosimy o kontakt telefoniczny. Nasze centrum obsługi klienta jest do Twojej dyspozycji pod bezpłatnym numerem telefonu: 00800 491 1799 (pon.-ndz. godz. 8.00-21.00) lub adresem e-mail: obslugaklienta@aboutyou.pl . W przypadku połączeń z zagranicy, mogą wystąpić dodatkowe opłaty.

Niestety dokonanie późniejszej zmiany adresu dostawy na ABOUT YOU nie jest możliwe, gdyż zamówienia są bezzwłocznie realizowane. Jeżeli podanego wcześniej adresu nie można znaleźć lub jeżeli nie można dostarczyć Twojej przesyłki, zostanie ona do nas zwrócona. Gdy przesyłka do nas wróci i zostanie sprawdzona, wartość rachunku zostanie zwrócona na konto wybranej przez Ciebie przy składaniu zamówienia formy płatności.

Aktualnie zamówienia artykułów na teren Polski, możliwe są tylko z polskiego sklepu: www.aboutyou.pl. Oferta ABOUT YOU jest również dostępna w Austrii, Czechach, Belgii, Holdandii, Niemczech i Szwajcarii. Artykuły zamówione w tych sklepach są dostarczane tylko lokalnie. Jeżeli chciał(a)byś zostać informowana(-y) o rozszerzeniu naszej działalności w innych krajach, zapisz się do naszego newslettera.

Jest jeszcze szansa, że wciąż będziesz mogła (mógł) zamówić wybrany produkt. Nie wiemy dokładnie, kiedy artykuł znów będzie dostępny, ale chętnie wyślemy Ci przypomnienie, jak tylko będziemy mieć taką informację. W tym celu, otwórz stronę ze szczegółami artykułu i wybierz swój rozmiar. W następnym kroku możesz wpisać swój adres e-mail. Zostaniesz automatycznie poinformowana(-y), gdy tylko artykuł będzie znów dostępny.

Po złożeniu zamówienia, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zakupu. Zawiera on listę wybranych przez Ciebie produktów, adres rachunku i dostawy, a także wybraną przez Ciebie formę płatności. Jeżeli masz pytania, skontaktuj się z naszym centrum obsługi klienta pod adresem e-mail: obslugaklienta@aboutyou.pl lub telefonicznie (pon.-ndz. w godz. 8.00-21.00) pod numerem 00800 491 1799 . Przy połączeniach z zagranicy mogą wystąpić dodatkowe opłaty.

Jeżeli chcesz sprawdzić, czy Twoje zamówienie zostało złożone poprawnie, możesz je zobaczyć w wysłanym przez nas e-mailu potwierdzającym zamówienie. Jeżeli założyłaś(-eś) konto klienta, zaloguj się na www.aboutyou.pl używając swojego adresu e-mail i hasła. Zamówienie możesz zobaczyć w rubryce »Konto klienta«. Jeżeli masz pytania dotyczące Twojego zamówienia lub jeżeli Twoje zamówienie nie jest poprawne, skontaktuj się z naszym centrum obsługi klienta pod adresem e-mail: obslugaklienta@aboutyou.pl (pon.-ndz., w godz. 8.00-21.00) i telefonicznie pod bezpłatnym numerem 00800 491 1799. W przypadku połączeń z zagranicy, mogą wystąpić dodatkowe opłaty.

Chcemy zaoferować Ci najwyższą jakość usług, na którą składa się szybka i bezproblemowa realizacja Twojego zamówienia. Twojej daty urodzenia potrzebujemy z dwóch powodów. Z jednej strony, dla jednoznacznego rozróżnienia Ciebie od innych klientów (o ewentualnie takim samym nazwisku). Z drugiej strony, jako formę potwierdzenia Twojej pełnoletności.

Oczywiście, możesz w każdej chwili złożyć u nas zamówienie za pomocą Twojego tabletu czy smartphona. W tym celu odwiedź po prostu nasz sklep ABOUT YOU, korzystając z przeglądarki internetowej Twojego urządzenia. Strona jest specjalnie zoptymalizowana pod kątem urządzeń mobilnych. Oferujemy również aplikację do zakupów dla urządzeń Apple i Android. Aby korzystać z aplikacji, wystarczy ją pobrać w App Store, czy sklepie Google Play, szukając słowa kluczowego ABOUT YOU. Jeśli masz pytania dotyczące pobrania lub korzystania z aplikacji, skontaktuj się z naszym centrum obsługi klienta: obslugaklienta@aboutyou.pl.

Płatność

Masz do wyboru następujące formy zapłaty: Visa-Card, Mastercard, PayU, PayPal i płatność za pobraniem.

Rachunek otrzymasz w e-mailu, po wysłaniu Twojego zamówienia.

Na ABOUT YOU nie ma możliwości prowadzenia konta firmowego.

Podatek VAT jest wykazany na rachunku odrębnie.

Niestety nie oferujemy zamówień zwolnionych od podatku.

Niestety obecnie nie oferujemy opcji zapłaty w ratach.

Jeżeli wybrałaś(-eś) jako formę płatności PayPal, PaU lub kartę kredytową, zamówienie zostaje zakończone tylko po pomyślnej transakcji płatniczej. Dlatego w przypadku tych form płatności, potwierdzenie dokonanej płatności ukaże się od razu w oknie przeglądarki.

Poprzez proces płatności zakupione przez Ciebie artykuły zostają dla Ciebie zarezerwowane. Dopiero w momencie wysłania artykułów, Twoja karta zostanie obciążona kwotą dokonanych zakupów.

Odrzucenie płatności kartą może mieć różne przyczyny. Najczęściej jest to spowodowane ogólnymi problemami technicznymi, błędami w podanych danych lub upływem daty ważności karty. Jako alternatywę oferujemy również płatność PayU i PayPal.

Trzycyfrowy kod bezpieczeństwa znajdziesz na odwrocie Twojej karty płatniczej.

Płatnosć za pobraniem oferujemy na zakupy większości artykułów. Ze względów technicznych, produkty niektórych producentów i kombinacje niektórych produktów w koszyku, mogą być opłacone jedynie za pomocą innych metod płatności, takich jak: PayU, karta płatnicza czy PayPal.

SEPA oznacza Single Euro Payments Area (Jednolity obszar płatniczy w euro). Tak nazywają się ujednolicone regulacje krajowych i europejskich płatności. IBAN (International Bank Account Number - międzynarodowy numer konta bankowego) to numer, który zastępuje wszystkie krajowe dane konta. BIC (Business Identifier Code) jest międzynarodowym normalizowanym kodem banku, dzięki któremu usługodawca płatności jest na całym świecie jednoznacznie zidentyfikowany.

Kupony rabatowe

Jeżeli posiadasz kupon, możesz jego kod wpisać bezpośrednio podczas procesu płatności w polu »Kod kuponu rabatowego«. Kwota rachunku Twojego zamówienia zostanie natychmiast pomniejszona w oknie przeglądarki o wartość Twojego kuponu.

Kupony mogą być wykorzystane tylko podczas internetowego procesu płatności.

Niestety nie ma możliwości wykorzystania koponów dla już złożonych zamówień. Jeżeli zapomniałaś(-eś) użyć kuponu, wykorzystaj go po prostu przy następnym zamówieniu na ABOUT YOU.

Ewentualne problemy podczas realizacji kuponu mogą mieć następujące przyczyny:

  1. Kupon został już zrealizowany dlatego nie można już go użyć.
  2. Kupon został wystawiony dla określonego konta klienta.
  3. Kupon jest ważny tylko dla określonej wartości minimalnej lub maksymalnej zamówienia.
  4. Kupon nie może być wykorzystany dla wszystkich marek.
  5. Upłynął okres trwania promocji, w którym można było wykorzystać kupon..

Jeżeli Twój kod kuponu rabatowego nie funkcjonuje z innej przyczyny, nasze centrum obsługi klienta (obsługaklienta@aboutyou.pl) chętnie Ci pomoże. Podczas rozmowy, miej pod ręką kod Twojego kuponu.

Kupony nie mogą być wypłacone w gotówce.

Wysyłka i koszty dostawy

Opłatę za przesyłkę pocztową i zwrot artykułu, jak również koszty opakowania pokrywa ABOUT YOU.

Natychmiast dostępne artykuły wysyłamy z reguły w ciągu 2-4 dni roboczych.

Aktualnie dostawa naszych artykułów jest możliwa do Polski. Jeśli chciałabyś(chciałbyś) dostarczyć artykuły do Austrii, Czech, Belgii, Holandi, Niemiec i Szwajcarii, zamów proszę artykuły z odpowiadającym regionom stron: aboutyou.at, aboutyou.cz, aboutyou.be, aboutyou.nl, aboutyou.de i aboutyou.ch. Jeżeli chciał(a)byś zostać informowana(-y) o rozszerzeniu naszej działalności w innych krajach, zapisz się do naszego newslettera.

Nasze artykuły wysyłamy z partnerem DHL.

Korzystając z linka do śledzenia dostawy paczki, możesz przekierować swoją paczkę do punktu DHL Parcelshop. Jeżeli kurier nie zastanie Cię w domu, paczka będzie przekazana do punktu DHL Parcelshop.

Bez problemu możesz podać inny adres wysyłki niż adres na rachunku, np. adres Twojego miejsca pracy. W tym celu wybierz rodzaj płatności: PayPal, PaU, kartę kredytową lub płatność za pobraniem i w odpowiedniej rubryce podaj wybrany adres dostawy.

To dla nas bardzo ważne, aby zamówione przez Ciebie artykuły zostały jak najszybciej dostarczone. W wyjątkowej sytuacji, gdy jeden z artykułów jest niedostępny w ciągu dwóch dni, Twoje zamówienie może zostać podzielone i wysłane w oddzielnych paczkach. W ten sposób gwarantujemy, że dostępne artykuły otrzymasz jak najszybciej.

Dla każdej paczki, która zostanie do Ciebie wysłana, otrzymasz e-mailem potwierdzenie wysyłki wraz z linkiem do śledzenia przesyłki. Po prostu kliknij na numer wyświetlony na zielonym tle. Link będzie aktywny w przeciągu ok. 1 dnia.

Jeżeli dostarczony przez nas artykuł jest uszkodzony lub coś się w nim nie zgadza, możesz nam go bezpłatnie odesłać, podając powód zwrotu. Gdy przesyłka do nas wróci i zostanie sprawdzona, wartość rachunku zostanie zwrócona na konto wybranej przez Ciebie przy składaniu zamówienia formy płatności.

Zwroty & ich wysyłka

Oprócz dokumentu dowodu dostawy, do każdej przesyłki załączamy również formularz zwrotu. Aby zwrócić artykuł, użyj dołączonego formularza i etykiety zwrotu. W wyjątkowych sytuacjach, zamówienie może dotrzeć do Ciebie w kilku paczkach. Przy zwrocie, zwróć uwagę na to, aby w paczce znajdowały się tylko artykuły zawarte w dokumencie dowodu dostawy. W przeciwnym razie, przyporządkowanie i realizacja Twojego zwrotu mogą się przedłużyć. W przypadku zwrotu kilku paczek oczywiście nie ponosisz żadnych kosztów. Odbywa się to w następujący sposób:

  1. Włóż artykuły do paczki w ich oryginalnych opakowanich.
  2. Włóż do paczki formularz zwrotu.
  3. Przyklej etykietę zwrotu na zamkniętej paczce.
  4. Na koniec, nadaj paczkę w najbliższym punkcie Poczty Polskiej. (Zwrot niektórych paczek jest obecnie dostępny w punktach DHL Parcelshop. Sprawdź proszę załączoną w paczce instrukcję na formularzu zwrotu.)
Jeżeli nie posiadasz już formularza i etykiety zwrotnej, lub nie możesz już ich wykorzystać, zwróć się proszę bezpośrednio do naszego centrum obsługi klienta. Na Twoje pytania odpowiemy pod adresem e-mail: obslugaklienta@aboutyou.pl lub w każdej chwili telefonicznie (pon.-ndz. w godz. 8.00-21.00) pod numerem 00800 491 1799. W przypadku połączeń z zagranicy mogą pojawić się dodatkowe opłaty.

Po sprawdzeniu zwróconego artykułu, wartość rachunku zostanie Tobie zwrócona na konto wybranej przez Ciebie przy składaniu zamówienia formy płatności. Zwróć szczególną uwagę na to, aby zwracany przez Ciebie artykuł, był w takim samym stanie, w jakim go od nas otrzymałaś(-eś).

Jeżeli otrzymany artykuł z jakiegoś powodu się nie zgadza, możesz go do nas bezpłatnie odesłać wraz z formularzem zwrotu. Jak tylko otrzymamy artykuł i dokonamy jego kontroli, kwota zostanie zwrócona na konto wybranej przez Ciebie przy składaniu zamówienia formy płatności. Oczywiście od razu możesz ponownie zamówić artykuł.

Niestety nie można bezpośrednio dokonać wymiany artykułu. Jak tylko otrzymamy i sprawdzimy zwrócony przez Ciebie artykuł, kwota zostanie zwrócona na konto wybranej przez Ciebie przy składaniu zamówienia formy płatności. Jeżeli chcesz artykuł otrzymać ponownie, tylko np. w innym rozmiarze lub kolorze, zamów go jeszcze raz.

Jeżeli wysłany przez nas artykuł jest uszkodzony lub z jakiejkolwiek przyczyny nie jest w porządku, możesz złożyć reklamację i zwrócić go oczywiście bezpłatnie. Więcej informacji na temat przesyłki zwrotnej znajdziesz pod: »Jak dokonać wysyłki zwrotnej?«.

Na ABOUT YOU możesz zwrócić artykuł w ciągu 30 dni po otrzymaniu swojego zamówienia. Więcej informacji na temat prawa odstąpienia od umowy znajdziesz w naszych warunkach ogólnych.

Opłatę za przesyłkę zwrotną ponosi ABOUT YOU.

Nadanie przesyłki zwrotnej jest możliwe w oddziałach Poczty Polskiej. Zwrot niektórych paczek jest obecnie możliwy także w punktach DHL Parcelshop (sprawdź proszę załączoną w paczce instrukcję na formularzu zwrotu).

Tak, w momencie wpłynięcia do nas zwróconego artykułu, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zwrotu.

Zwrot nastąpi zawsze poprzez wybraną przez Ciebie przy składaniu zamówienia formę płatności. W przypadku karty kredytowej, zwrócimy kwotę na konto Twojej karty kredytowej. Dla płatności poprzez PayPal lub PayU, zwrot nastąpi na Twoje konto Pay Pal lub PayU.

Jeśli płatność odbyła się za pobraniem, do jej zwrotu będą nam potrzebne Twoje numbery IBAN i BIC. Wprowadź je proszę w zakładce „konto klienta”na Twoim komputerze pod linkiem: checkout.aboutyou.pl/account.

Gdy tylko przesyłka zwrotna do nas wpłynie i zostanie sprawdzona, kwota zostanie do Ciebie wysłana w przeciągu 14 dni. Jeśli Twoja przesyłka nie została przez Ciebie odebrana, zwrot pieniędzy może przedłużyć się do 30 dni.

Dokumenty możesz w łatwy sposób pobrać na nowo i wydrukować poprzez Twoje konto klienta na ABOUT YOU:

  1. Zaloguj się na www.aboutyou.pl za pomocą Twojego adresu e-mail i hasła.
  2. Kliknij na górną zakładkę z Twoim zdjęciem (na prawo od logo ABOUT YOU z Twoim imieniem).
  3. Wybierz »Konto klienta«.
  4. Z podsumowania zakupów, wybierz zamówienie, z którego chcesz zwrócić produkt.
  5. Wybierz dany artykuł, zaznaczając »Zwrot«.
  6. Kliknij na »Generuj dokumenty zwrotu« aby wygenerować, pobrać i wydrukować formularz i etykietę zwrotu.

W przypadku zakupów jako gość lub dodatkowych pytań, zwróć się proszę bezpośrednio do naszego centrum obsługi klienta. Na Twoje pytania odpowiemy pod adresem e-mail: obslugaklienta@aboutyou.pl lub w każdej chwili telefonicznie (pon.-ndz. w godz. 8.00-21.00) pod numerem: 00800 491 1799. W przypadku połączeń z zagranicy mogą pojawić się dodatkowe opłaty. Po sprawdzeniu zwróconego artykułu, wartość rachunku zostanie Tobie zwrócona na konto wybranej przy składaniu zamówienia przez Ciebie formy płatności. Zwróć szczególną uwagę na to, aby zwracany przez Ciebie artykuł, był w takim samym stanie, w jakim go od nas otrzymałaś(-eś).

Dokładny adres dostawy dla Twojej przesyłki zwrotnej jest automatycznie wydrukowany na etykiecie zwrotu. Etykieta przesyłki zwrotnej jest załączona do dokumentu dowodu dostawy. Jeśli nie posiadasz już dowodu dostawy, zaloguj się na swoje konta klienta na www.abouyou.pl, za pomocą Twojego adresu e-mail oraz hasła. Następnie wydrukuj odpowiedni formularz i etykietę zwrotu dla Twojego zamówienia lub skontaktuj się z naszym centrum obsługi klienta. Formularz zwrotu należy włozyć do paczki, a etykietę nakleić na wierzch paczki. Bezpłatne nadanie paczki zwrotnej jest możliwe w punktach Poczty Polskiej, a dla niektórych paczek w placówkach DHL Parcelshop (sprawdź proszę załączoną w paczce instrukcję na formularzu zwrotu).

Niestety aktualnie nie oferujemy usługi odbioru przesyłki zwrotnej. Twoją paczkę możesz wygodnie oddać w punkcie Poczty Polskiej bądź w niektórych przypadkach w punkcie DHL Parcelshop. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa ABOUT YOU.

Moje konto

Aby założyć konto, kliknij na górze po prawej stronie na »Logowanie«. Wyświetli się okno z możliwością rejestracji dla nowych klientów »Jestem nowym klientem«. Wybierz »Zarejestruj się teraz za darmo« i wypełnij formularz rejestracji. Możesz również w łatwy sposób założyć konto podczas Twojego pierwszego zamówienia. W obu przypadkach, musisz podać Twój adres e-mail i hasło. Używając tych danych możesz w każdej chwili zalogować się do Twojego konta klienta oraz masz możliwość sprawdzenia i zmiany Twoich danych.

Twoje członkostwo na ABOUT YOU jest bezpłatne.

Wszystkie dane klienta są traktowane poufnie i nie są przekazywane osobom trzecim. Możesz dochodzić swojego prawa o przenoszeniu danych (Artykuł 20. GDPR) wysyłając wiadomość e-mail do naszego działu obsługi klienta na adres: obslugaklienta@aboutyou.pl.

Kliknij w nagłówku na stronie głównej »Zaloguj się tutaj«, a następnie »Nie pamiętasz hasła?« i wpisz adres e-mail, który podałaś(-eś) na koncie klienta. Dostaniesz e-maila, dzięki któremu możesz utworzyć nowe hasło. W ten sposób możesz również zmienić hasło na nowe.

Podczas składania zamówienia możesz sprawdzić i zmienić swój adres. Aby zmienić adres e-mail, numer telefonu lub imię, skontaktuj się proszę z naszym centrum obsługi klienta. Nasze centrum obsługi klienta jest do dyspozycji pod bezpłatnym numerem: 00800 491 1799 (pon.-ndz. godz. 8.00-21.00) lub adresem e-mail: obslugaklienta@aboutyou.pl. W przypadku połączeń z zagranicy, mogą wystąpić dodatkowe opłaty.

Wyślij do nas e-maila z prośbą o usunięcie konta na adres: obslugaklienta@aboutyou.pl a my natychmiast to dla Ciebie zrobimy.

Newsletter

Nasz newsletter regularnie informuje Cię o aktualnych promocjach w naszym sklepie online oraz o wydarzeniach ze świata mody. Jeżeli zapiszesz się do naszego bezpłatnego newslettera, otrzymasz ekskluzywne informacje o: najnowszych artykułach i trendach, kuponach rabatowych i promocjach, ofertach wyprzedaży.

Jeżeli nie chcesz przegapić naszych aktualnych promocji, zapisz się do naszego bezpłatnego newslettera. W tym celu wpisz swój adres e-mail w rubryce »Zapisz się do newslettera i otrzymuj ekskluzywne oferty« w lewym dole strony. Tuż po tym, otrzymasz e-mail z linkiem aktywującym newslettera.

Po Twoim zapisaniu się do naszego newslettera, otrzymasz e-mail potwierdzający wraz linkiem aktywującym. Zapisanie do newslettera jest pomyślne tylko wtedy, gdy klikniesz na ten link. Jeżeli nie otrzymałaś(-eś) e-maila z potwierdzeniem, być może trafił on do skrzynki spam. W takim przypadku, wpisz newsletter@aboutyou.pl do Twojej książki adresowej. Jeżeli nadal nie otrzymujesz newslettera, skontaktuj się z naszym centrum obsługi klienta. Nasze centrum obsługi klienta jest do dyspozycji pod bezpłatnym numerem: 00800 491 1799 (pon.-ndz. godz. 8.00-21.00) lub adresem e-mail: obslugaklienta@aboutyou.pl . W przypadku połączeń z zagranicy, mogą wystąpić dodatkowe opłaty.

Nasz newsletter pojawia się w nieregularnych odstępach czasu. Otrzymasz go zawsze wtedy, gdy pojawią się nowości ze świata mody lub jeżeli będą miały miejsce wyjątkowe promocje takie jak np. wyprzedaż, akcje z kuponami promocyjnymi itp.

Technologia

W naszym sklepie online, staramy się zaoferować wyjątkowe wrażenia zakupów online. Jednakże, jeżeli zauważysz problem techniczny lub jeżeli coś nie funkcjonuje tak, jak należy, skontaktuj się z naszym centrum obsługi klienta, które jest do dyspozycji pod bezpłatnym numerem: 00800 491 1799 (pon.-ndz. godz. 8.00-21.00) lub adresem e-mail: obslugaklienta@aboutyou.pl . W przypadku połączeń z zagranicy, mogą wystąpić dodatkowe opłaty. W celu korzystania ze wszystkich funkcji naszego sklepu online, zalecamy stosowanie najnowszej wersji Twojej przeglądarki. Dlatego, sprawdź proszę, czy posiadasz jej najnowszą wersję, czy dysponujesz JavaScript i czy ciasteczka są aktywne. Więcej informacji na ten temat znajdziesz poniżej.

ABOUT YOU współpracuje ze wszystkimi przeglądarkami internetowymi.

Strona jest zoptymalizowana dla rozdzielczości od 960 pikseli dla iPada i tabletów Windows, aż do 1280px dla dużych monitorów.

Procedura włączania obsługi plików cookie zależy od przeglądarki:

Google Chrome

Otwórz menu przeglądarki i wywołaj »ustawienia«. Pod nagłówkiem »prywatność« kliknij na »ustawienia treści«. Pod »pliki cookie« aktywuj ustawienia »przechowywania danych« (zalecane). Zamknij okno i ponownie załaduj stronę.

Internet Explorer 9-11

Otwórz menu przeglądarki (zębatka) i włącz »opcje internetowe«, dalej zakładkę »ochrona danych«, a następnie w obszarze »ustawienia« przesuń suwak w dół, aby zaakceptować wszystkie pliki cookie. Kliknij przycisk »OK« aby zamknąć okno »ustawienia«, a następnie załaduj ponownie stronę.

Mozilla Firefox

Otwórz menu przeglądarki (ikona » Firefox«) i wybierz »ustawienia«. Przejdź do sekcji »ochrona danych«. Z menu rozwijanego wybierz »Historia«: «Firefox będzie używał zdefiniowanych przez użytkownika ustawień «. Zaznacz »Akceptuj ciasteczka z innych stron«, aby zezwolić na pliki cookie, i wybierz opcję: »zachowaj do:«aż wygasną» ". Kliknij przycisk »OK« aby zamknąć okno »ustawienia«, a następnie załaduj ponownie stronę.

Apple Safari

Otwórz menu przeglądarki (zębatka) i włącz «opcje internetowe». Przejdź do sekcji »ochrona danych« i pod »zablokuj pliki cookie« wybierz ustawienia »nigdy«. Zamknij okno i ponownie załaduj stronę.

JavaScript jest językiem skryptowym do analizy interakcji użytkownika, zmiany, pobrania lub generowania zawartości strony internetowej.

Aby wygodnie robić zakupy na ABOUT YOU, zalecamy włączyć obsługę JavaScript. Dopiero wtedy można bezbłędnie używać wszystkich funkcji naszego sklepu online.

iPad / Tablet / Smartphone

Oczywiście! Możesz w każdej chwili złożyć u nas zamówienie za pomocą Twojego tabletu czy smartphona. W tym celu odwiedź po prostu nasz sklep ABOUT YOU, korzystając z przeglądarki internetowej Twojego urządzenia. Strona jest specjalnie zoptymalizowana pod kątem urządzeń mobilnych. Oferujemy również aplikację do robienia zakupów dla urządzeń Apple i Android. Aby korzystać z aplikacji, wystarczy ją pobrać w App Store, czy sklepie Google Play, szukając słowa kluczowego ABOUT YOU. Jeśli masz pytania dotyczące pobrania i używania aplikacji, prosimy o kontakt z naszym centrum obsługi klienta: obslugaklienta@aboutyou.pl.

Dla urządzeń Apple i Android, oferujemy aplikację ABOUT YOU Shopping. Aby korzystać z aplikacji, wystarczy ją pobrać w App Store, czy sklepie Google Play, szukając słowa kluczowego ABOUT YOU. Jeśli masz pytania dotyczące pobrania i używania aplikacji, prosimy o kontakt z naszym centrum obsługi klienta: obslugaklienta@aboutyou.pl.

O nas

Jesteśmy młodą firmą, która łączy pasję do mody, jedyną w swoim rodzaju technologię i infrastrukturę jednej z największych na świecie grup handlowych. U nas nie musisz długo szukać mody, która zachwyca i do Ciebie pasuje. Możemy pomóc Ci znaleźć dokładnie to, co odzwierciedli Twoją osobowość. Pozwoli to Tobie na zupełnie nowe doświadczenie robienia zakupów online. U nas znajdziesz dla siebie idealny styl pośród najlepszych marek i modowych nowinek.

Kontakt

Nasze centrum obsługi klienta jest do dyspozycji pod bezpłatnym numerem: 00800 491 1799 (pon.-ndz. godz. 8.00-21.00) lub adresem e-mail: obslugaklienta@aboutyou.pl . W przypadku połączeń z zagranicy, mogą wystąpić dodatkowe opłaty.

Bardzo cieszymy się z Twojej opinii, krytyki czy pochwały. Wyślij nam e-maila na: obslugaklienta@aboutyou.pl . Na pewno otrzymasz od nas odpowiedź.

Konkursy

Warunki uczestnictwa i informacje na temat aktualnych konkursów są podane bezpośrednio w opisie danego konkursu. Jeżeli masz dodatkowe pytania na ten temat, skontaktuj się z naszym centrum obsługi klienta:

Email: obslugaklienta@aboutyou.pl

Telefon: 00800 491 1799 * bezpłatny ze wszyskich polskich sieci. W przypadku połączeń z zagranicy, mogą wystąpić dodatkowe opłaty.

ABOUT YOU GmbH
Domstrasse 10
20095 Hamburg

Dyrektorzy zarządzający: Sebastian Betz, Tarek Müller, Hannes Wiese
Sąd rejestrowy: Sąd rejonowy Hamburg
Numer rejestru: HRB 120869
Numer VAT: PL5263193447
NIP: 27/240/02199