Jeansy Pepe Jeans
Marka Pepe Jeans nierozerwalnie związana jest z Londynem, co widać w jej projektach. Powstała stosunkowo niedawno, bo w 1973 roku, założona przez braci Shahów: Nitina, Aruna i Milana, którzy w odpowiedzi na falę anonimowych, nudnych spodni zalewających rynek chcieli stworzyć oryginalne i bogate w detale modele. Ekspansja marki zaczęła się już dekadę później i Pepe Jeans weszło do Irlandii, a potem do Europy Kontynentalnej, Stanów Zjednoczonych i Azji. Chociaż marka ma w tym momencie globalną sieć sklepów i odbiorców na całym świecie, to pamięta o swoich korzeniach, a w jej projektach widać silne brytyjskie, a przede wszystkim londyńskie wpływy. Jednocześnie nawiązuje kontakt z klientami z różnych krajów poprzez swoją strategię – wystrój wnętrza każdego salonu utrzymany jest w klimacie miejsca, w którym się znajduje. Siłą marki są również bardzo udane kampanie reklamowe, do których Pepe Jeans angażuje charyzmatyczne gwiazdy i przedstawicieli sceny artystycznej. Na bilbordach marki pojawili się już: Alexa Chung, Jason Priestley, Leaticia Casta, Ashton Kutcher, Sienna Miller, Cristiano Ronaldo. Na reklamach marki „wyrosła” gwiazda modelingu światowego formatu – Kate Moss, która swoje pierwsze zlecenie dostała właśnie od Pepe Jeans. Czy może być coś bardziej londyńskiego niż Kate Moss w jeansach Pepe Jeans?
Fasony jeansów Pepe Jeans
Filozofia marki to tworzenie oryginalnych, stylowych jeansów. Ma być ciekawie i z charakterem! A że grupa docelowa marki jest zróżnicowana, Pepe Jeans ma bogatą ofertę, która pozwala klientom wybierającym ich ubrania zachować własną modową osobowość. Niemniej jednak, spodnie produkowane przez Pepe Jeans nie odbiegają od głównych nurtów w modzie, a raczej interpretują je na swój sposób. Dlatego w asortymencie marki widzimy odzwierciedlenie dwóch bardzo silnych trendów: jeansy-rurki, uznawane do niedawna za jedyne słuszne jeansy, powoli ustępują modelom z poprzednich dekad, o rozluźnionych nogawkach i obcisłym pasie z wysokim stanem. Póki co, oba trendy występują obok siebie i mają liczne rzesze zwolenników, a marka Pepe Jeans oferuje swoim klientom zarówno jeden, jak i drugi model. Asortyment marki wzbogaca również szeroka paleta barw: znajdziemy w nim zarówno jeansy w klasycznym błękicie, jak i ciemnogranatowe lub czarne. Wariacją na temat klasycznych jeansów są spodnie z łat lub dwóch kontrastujących pasów materiału, w których na pewno nie przejdziesz niezauważona na ulicy. Wiele modeli jeansów Pepe Jeans zostało celowo postarzonych, na przykład za sprawą przetarć, dziur, dodatkowych szwów. Tego typu spodnie nawiązują do stylu vintage i są bardzo chętnie wybierane przez klientów, którzy są świadomi najnowszych trendów.
Jak nosić jeansy Pepe Jeans?
Pepe Jeans nie narzuca swoim klientom żadnych reguł! Sposób noszenia jeansów, najbardziej uniwersalnego elementu garderoby, ogranicza tylko nasza wyobraźnia. Chociaż można powiedzieć, że jedyną zasadą jest oczywiście dobranie odpowiedniego rozmiaru spodni. Aby spodnie stały się naszą „drugą skórą”, muszą świetnie leżeć. W sklepie internetowym ABOUT YOU przy każdym modelu znajduje się rozwijana lista rozmiarów, które opierają się o szerokość i długość spodni. Zwróć też uwagę na fason, np. dopasowane „slim fit” lub zwężane ku dołowi, a także wysokość talii. Nad listą produktów znajduje się pasek z filtrami, których zastosowanie dodatkowo ułatwi Ci wybór. Wybierz kolor, który najbardziej lubisz, rozmiar i cenę, a otrzymasz wyniki wyszukiwania, które spełniają Twoje kryteria.