• Nie jesteś jeszcze zalogowany

    • Śledź Twoje zamówienia
    • Twoje ulubione
  • Twoja lista życzeń jest pusta!
      Dodaj cośdo Twojej listy.
  • Twój koszyk jest pusty!
      Dodaj artykuł do Twojego koszyka.
    Nie udało się nic znaleźć?
    Znajdź nowe produktyOdkryj zestawy

Stefanie Giesinger dla Nike
Twój cykl, Twój bieg, Twoja siła.

Stefanie Giesinger dla Nike Twój cykl, Twój bieg, Twoja siła.
Twój cykl, Twój bieg, Twoja siła.673

Jednego dnia osiągasz najlepszy czas, z kolei następnego każdy krok jest męczący, a ziemia przykleja się do butów jak guma do żucia? Modelka Stefanie Giesinger przez długi czas również myślała, że takie doznania są po prostu normalnością w sporcie - do czasu, gdy zaczęła dostosowywać swoje treningi i biegi do swojego cyklu. Od tego czasu wie lepiej, kiedy może naprawdę dać z siebie wszystko, a kiedy powinna trochę wyluzować.

Stefanie Giesinger dla Nike Twój cykl, Twój bieg, Twoja siła.

Twój cykl. Twój trening.

Zaznajomienie się z cyklem menstruacyjnym może pomóc wielu dziewczętom i kobietom dowiedzieć się więcej o sobie i dostosować aktywność sportową do swoich potrzeb. W różnych fazach cyklu miesiączkowego równowaga hormonalna ulega zasadniczym zmianom. Wczesna faza jest szczególnie odpowiednia dla intensywnych, szybkich aktywności, podczas gdy faza środkowa może być szczególnie dobrze wykorzystana do budowania siły. W końcowej fazie cyklu zalecane są relaksujące, regenerujące sesje.