Przejdź do treści głównej
Pomoc

Black Friday

Zamówiłam(-em) coś we wcześniejszej promocji, a teraz cena tego samego produktu jest jeszcze bardziej obniżona. Czy mogę w jakiś sposób skorzystać z aktualnej obniżki ?Nie będziemy mogli po prostu odliczyć zakupu dokonanego we wcześniejszej promocji, ale możesz zamówić ten sam produkt ponownie w ramach aktualnej wyprzedaży. Następnie możesz zwrócCzytaj dalejZgodnie z linkiem do śledzenia dane mojej przesyłki zostały "przekazane elektronicznie", ale status dalej nie został zaktualizowany. Kiedy transport mojej przesyłki będzie dalej realizowany?Podczas sezonu Black Friday, liczba zamówień jest większa niż standardowo, dlatego proces odbioru przesyłek z naszego magazynu przez naszych przewoźników jest nieco wydłużony. JestCzytaj dalejW mojej przesyłce kolor lub rozmiar produktu się nie zgadza. Jak mogę otrzymać poprawny rozmiar/kolor uwzględniając zniżkę w ramach promocji Black Friday?Bardzo przepraszamy za tę pomyłkę. Prosimy o dokonanie standardowego zwrotu zamówienia, naklejając na paczkę dołączoną etykietę zwrotną. Prosimy również o dopisanie krótkiej informCzytaj dalejCzy promocja Black Friday obejmuje wszystkie produkty w sklepie?Zakres asortymentu aktualnie dostępnej kampanii można znaleźć na banerach promocyjnych oraz w regulaminie. Należy pamiętać, że niektóre produkty mogą być wyłączone z promocji, jednCzytaj dalejPotwierdzenie zwrotu nie zostało do mnie wysłane. Skąd mogę mieć pewność, że mój zwrot do Was dotarł?Proces zwrotu może zająć do 14 dni. Nie przejmuj się, jeśli ten proces trwa nieco dłużej w okresie wzmożonej ilości zamówień. Prosimy o sprawdzenie statusu zwrotu za pomocą elektroCzytaj dalejNie widzę promocji w mojej aplikacji. Jak mogę cieszyć się obniżkami cen i wyprzedażą?Upewnij się, że zawsze korzystasz z najnowszej wersji aplikacji i wybierz odpowiedni kraj w ustawieniach. Możesz zaktualizować aplikację do najnowszej wersji w App Store lub GoogleCzytaj dalej
Obsługa klienta

Nie udało się znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie?

Znajdź odpowiedź w kilku kliknięciach lub skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.

Czatuj z nami

Uzyskaj pomoc 24/7 od naszego Chatbota i uniknij czasu oczekiwania.

Zadzwoń do nas

Infolinia w godz. 9-17, pon.- pt.

00800 / 49 11 799****