Przejdź do treści głównej
Pomoc

Inne

Dlaczego muszę się zalogować, aby pobrać załączniki od obsługi klienta?Aby jak najlepiej chronić Twoje dane, zwiększyliśmy bezpieczeństwo naszych załączników. Oznacza to, że teraz należy zalogować się do naszego narzędzia CRM, Zendesk, aby wyświetlić Czytaj dalejAplikacja ABOUT YOU Polska jest dostępna tylko wtedy, gdy znajdujesz się w Polsce.Jeśli znajdujesz się w Polsce i nie widzisz aplikacji ABOUT YOU, może być to spowodowane błędną konfiuracją Appstore lub Google Playstore dla Twojego kraju. Możesz to sprawdzić na Czytaj dalejJak aktywuje się pliki cookie?Procedura włączania obsługi plików cookie zależy od przeglądarki: Google Chrome Otwórz menu przeglądarki i wywołaj »Ustawienia«. Pod nagłówkiem »Prywatność« kliknij na »UstawienCzytaj dalejCo to jest KAY?KAY to czatbot oparty na technologii sztucznej inteligencji, zaprojektowany aby pomagać naszym klientom z zapytaniami w stronę obsługi klienta. Możesz skorzystać z KAY poprzez stroCzytaj dalejZ czym może pomóc mi KAY?KAY może pomóc Ci w sprawach związanych ze śledzeniem zamówienia, anulacji, statusu zwrotu zamówienia i zwrotu środków oraz znalezieniem odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.Czytaj dalejKAY nie rozumie mojego zapytania. Co mogę zrobić, i czy mogę skontaktować się z pracownikiem jeśli KAY mi nie pomoże?Jeśli KAY nie rozumie Twojego pytania, spróbuj inaczej je sformułować oraz użyć słów kluczowych powiązanych z Twoim problemem. Jeżeli to nie pomoże, KAY stworzy zgłoszenie, a pracoCzytaj dalejJak mogę przekazać opinię na temat KAY?Możesz podzielić się swoją opinią na koniec czatu. Twoja opinia pomoże nam ulepszyć wydajność KAY oraz zapewnić lepsze doświadczenie w przyszłości.Czytaj dalejCzy KAY będzie w przyszłości oferować więcej możliwości?Tak, nieustannie pracujemy nad ulepszaniem możliwości KAY.Czytaj dalejJak mogę zapisać się do newslettera?Jeżeli nie chcesz przegapić naszych aktualnych promocji, zapisz się do naszego bezpłatnego newslettera. W tym celu wpisz swój adres e-mail na dole strony, w rubryce »Zapisz się do Czytaj dalejJak często będę otrzymywać newsletter?Nasz newsletter pojawia się w nieregularnych odstępach czasu. Otrzymasz go zawsze wtedy, gdy pojawią się nowości ze świata mody lub jeżeli będą miały miejsce wyjątkowe promocje takCzytaj dalejCo to jest newsletter i jakie korzyści dla mnie wnosi?Nasz newsletter regularnie informuje Cię o aktualnych promocjach w naszym sklepie online oraz o wydarzeniach ze świata mody. Jeżeli zapiszesz się do naszego bezpłatnego newsletteraCzytaj dalejDlaczego nie otrzymuję newslettera, pomimo że się do niego zapisałam(-em)?Po Twoim zapisaniu się do naszego newslettera, otrzymasz wiadomość e-mail wraz z linkiem aktywującym. Zapisanie do newslettera jest pomyślne tylko wtedy, gdy klikniesz na ten link.Czytaj dalejJak mogę się z wami skontaktować?Nasze Centrum Obsługi Klienta jest do dyspozycji pod numerem: 00800 491 1799 (infolinia w godz. 9-18, pon.-sob. oraz święta) lub adresem e-mail: [email protected]. Opłaty Czytaj dalejJak mogę podzielić się moimi spostrzeżeniami lub opinią?Bardzo cieszymy się z Twojej opinii, krytyki czy pochwały. Wyślij e-maila do Centrum Obsługi Klienta, a na pewno otrzymasz od nas odpowiedź.Czytaj dalejCo mogę zrobić, jeśli chcę złożyć reklamację?Jeśli dostarczony przez nas przedmiot jest uszkodzony, wadliwy lub w jakikolwiek inny sposób niezgodny z zamówieniem, możesz złożyć reklamację i oczywiście odesłać go do nas bezpłaCzytaj dalejKto kryje się pod naszą firmą?Jesteśmy młodą firmą, która łączy pasję do mody, jedyną w swoim rodzaju technologię i infrastrukturę jednej z największych na świecie grup handlowych. U nas nie musisz długo szukaćCzytaj dalejNa jakich przeglądarkach internetowych działa ABOUT YOU?Współpracujemy ze wszystkimi przeglądarkami internetowymi, ale polecamy korzystać z Chrome.Czytaj dalejJakiej rozdzielczości ekranu potrzebuję?Strona jest zoptymalizowana dla rozdzielczości od 960 pikseli dla iPada i tabletów Windows, aż do 1280px dla dużych monitorów.Czytaj dalejCo to są pliki cookie i do czego służą firmie ABOUT YOU?Pliki cookie to małe pliki tekstowe, które są zwykle umieszczone w witrynie internetowej. Po ponownym wejściu na daną witrynę, informacje z pliku cookie są automatycznie odczytywanCzytaj dalejCo mam zrobić, jeżeli na stronie wystąpią problemy?W naszym sklepie online, staramy się zaoferować wyjątkowe doświadczenie zakupów online. Jednakże, jeżeli zauważysz problem techniczny lub jeżeli coś nie funkcjonuje tak, jak należyCzytaj dalejCzym jest JavaScript?JavaScript jest językiem skryptowym do analizy interakcji użytkownika, zmiany, pobrania lub generowania zawartości strony internetowej.Czytaj dalejDlaczego JavaScript powinno być włączone?Aby wygodnie robić u nas zakupy, zalecamy włączyć obsługę JavaScript. Dopiero wtedy można bezbłędnie używać wszystkich funkcji naszego sklepu internetowego.Czytaj dalej
Obsługa klienta

Nie udało się znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie?

Znajdź odpowiedź w kilku kliknięciach lub skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.

Czatuj z nami

Uzyskaj pomoc 24/7 od naszego Chatbota i uniknij czasu oczekiwania.

Zadzwoń do nas

Infolinia w godz. 9-18, pon.- sob. oraz święta

00800 / 49 11 799****