03d
07g
50m
34s
Gwiazdka przyszła wcześniej Do -50% EKSTRA
KUPUJ WEDŁUG ROZMIARU
Przegląd
KUPUJ według KATEGORII
Najlepsze marki
Przegląd
Najlepsze marki
Najlepsze marki
Potwierdzenie zwrotu nie zostało do mnie wysłane. Skąd mogę mieć pewność, że mój zwrot do Was dotarł?
Proces zwrotu może zająć do 14 dni. Nie przejmuj się, jeśli ten proces trwa nieco dłużej w okresie wzmożonej ilości zamówień. Prosimy o sprawdzenie statusu zwrotu za pomocą elektronicznego śledzenia przesyłki (używając numeru paczki widocznego na potwierdzeniu nadania) na stronie naszego przewoźnika. Jeśli status wskazuje, że transport został zrealizowany, Twój zwrot jest przetwarzany w naszym magazynie. Jeśli paczka zwrotna nie została dostarczona po kilku dniach od jej nadania, prosimy o kontakt z naszym działem Obsługi Klienta.
Czy ta odpowiedź była pomocna?
Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna. Pomaga nam dostosować usługi do Twoich potrzeb.
Tutaj znajdziesz inne odpowiedzi
Zamówiłam(-em) coś we wcześniejszej promocji, a teraz cena tego samego produktu jest jeszcze bardziej obniżona. Czy mogę w jakiś sposób skorzystać z aktualnej obniżki ?
Zgodnie z linkiem do śledzenia dane mojej przesyłki zostały "przekazane elektronicznie", ale status dalej nie został zaktualizowany. Kiedy transport mojej przesyłki będzie dalej realizowany?
W mojej przesyłce kolor lub rozmiar produktu się nie zgadza. Jak mogę otrzymać poprawny rozmiar/kolor uwzględniając zniżkę w ramach promocji Black Friday?
Czy promocja Black Friday obejmuje wszystkie produkty w sklepie?
Nie widzę promocji w mojej aplikacji. Jak mogę cieszyć się obniżkami cen i wyprzedażą?
Tutaj znajdziesz inne odpowiedzi
Zamówiłam(-em) coś we wcześniejszej promocji, a teraz cena tego samego produktu jest jeszcze bardziej obniżona. Czy mogę w jakiś sposób skorzystać z aktualnej obniżki ?
Zgodnie z linkiem do śledzenia dane mojej przesyłki zostały "przekazane elektronicznie", ale status dalej nie został zaktualizowany. Kiedy transport mojej przesyłki będzie dalej realizowany?
W mojej przesyłce kolor lub rozmiar produktu się nie zgadza. Jak mogę otrzymać poprawny rozmiar/kolor uwzględniając zniżkę w ramach promocji Black Friday?
Czy promocja Black Friday obejmuje wszystkie produkty w sklepie?
Nie widzę promocji w mojej aplikacji. Jak mogę cieszyć się obniżkami cen i wyprzedażą?
Obsługa klienta
Nie udało się znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie?
Znajdź odpowiedź w kilku kliknięciach lub skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.
Czatuj z nami
Uzyskaj pomoc 24/7 od naszego Chatbota i uniknij czasu oczekiwania.
Zadzwoń do nas
Infolinia w godz. 9-17, pon.- pt.




















































