Przejdź do treści głównej

KAY nie rozumie mojego zapytania. Co mogę zrobić, i czy mogę skontaktować się z pracownikiem jeśli KAY mi nie pomoże?

Jeśli KAY nie rozumie Twojego pytania, spróbuj inaczej je sformułować oraz użyć słów kluczowych powiązanych z Twoim problemem. Jeżeli to nie pomoże, KAY stworzy zgłoszenie, a pracownicy obsługi klienta skontaktują się z Tobą.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna. Pomaga nam dostosować usługi do Twoich potrzeb.
Obsługa klienta

Nie udało się znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie?

Znajdź odpowiedź w kilku kliknięciach lub skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.

Czatuj z nami

Uzyskaj pomoc 24/7 od naszego Chatbota i uniknij czasu oczekiwania.

Zadzwoń do nas

Infolinia w godz. 9-18, pon.- sob. oraz święta

00800 / 49 11 799****