Przejdź do treści głównej

Z czym może pomóc mi KAY?

KAY może pomóc Ci w sprawach związanych ze śledzeniem zamówienia, anulacji, statusu zwrotu zamówienia i zwrotu środków oraz znalezieniem odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. W bardziej skomplikowanych przypadkach KAY stworzy zgłoszenie, które zostanie przekazane pracownikom obsługi klienta. Pracownicy obsługi klienta skontaktują się wtedy z Tobą w celu udzielenia dalszej pomocy.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna. Pomaga nam dostosować usługi do Twoich potrzeb.
Obsługa klienta

Nie udało się znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie?

Znajdź odpowiedź w kilku kliknięciach lub skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.

Czatuj z nami

Uzyskaj pomoc 24/7 od naszego Chatbota i uniknij czasu oczekiwania.

Zadzwoń do nas

Infolinia w godz. 9-18, pon.- sob. oraz święta

00800 / 49 11 799****