01d
03g
06m
58s
Twój styl, Twoje oszczędności Do -60% EKSTRA
KUPUJ WEDŁUG ROZMIARU
Najlepsze marki
Przegląd
KUPUJ według KATEGORII
Najlepsze marki
Przegląd
Najlepsze marki
Najlepsze marki
Jak mogę śledzić moje zamówienie?
Zamówienie można śledzić na kilka sposobów:
-
Wiadomość e-mail od ABOUT YOU
W dniu nadania przesyłki otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem nadania oraz linkiem do śledzenia przesyłki, wyświetlonym na zielonym tle. Aktualnie, link będzie aktywny dopiero, gdy paczka zostanie zeskanowana w polskim oddziale kuriera. Ze względu na wydłużony czas dostaw w obecnym okresie, link może wyświetlić informacje o przesyłce nawet do kilku dni od zamówienia. -
Podsumowanie zamówienia na Twoim koncie klienta
Możesz także śledzić swoje zamówienie za pomocą numeru przesyłki, podanego w wiadomości e-mail oraz w szczegółach zamówienia na Twoim koncie klienta. Z jego pomocą możesz śledzić zamówienie w aplikacji InPost. -
Wiadomości SMS
Otrzymasz wiadomości SMS od InPost. Jeśli korzystasz już z aplikacji InPost, powiadomienia SMS mogą być nieaktywne, aby uniknąć spamu. Możesz ponownie włączyć powiadomienia SMS, klikając poniższy link: Powiadomienia SMS | InPost -
Wiadomość e-mail od kuriera
Otrzymasz kilka wiadomości e-mail od InPost. -
Aplikacja InPost
Ściągnij aplikację InPost dla najbardziej szczegółowych powiadomień o Twoim zamówieniu.
Czy ta odpowiedź była pomocna?
Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna. Pomaga nam dostosować usługi do Twoich potrzeb.
Tutaj znajdziesz inne odpowiedzi
Jak długo trwa dostawa?
Jak mogę się upewnić, że poprawnie złożyłam(-em) zamówienie?
Jakie są koszty wysyłki?
Co mam zrobić, jeśli otrzymam uszkodzony artykuł?
Czym jest dostawa częściowa?
Jaką firmą kurierską zostanie wysłane moje zamówienie?
Czy mój adres dostawy może różnić się od mojego adresu na rachunku?
Tutaj znajdziesz inne odpowiedzi
Jak długo trwa dostawa?
Jak mogę się upewnić, że poprawnie złożyłam(-em) zamówienie?
Jakie są koszty wysyłki?
Co mam zrobić, jeśli otrzymam uszkodzony artykuł?
Czym jest dostawa częściowa?
Jaką firmą kurierską zostanie wysłane moje zamówienie?
Czy mój adres dostawy może różnić się od mojego adresu na rachunku?
Obsługa klienta
Nie udało się znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie?
Znajdź odpowiedź w kilku kliknięciach lub skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.
Czatuj z nami
Uzyskaj pomoc 24/7 od naszego Chatbota i uniknij czasu oczekiwania.
Zadzwoń do nas
Infolinia w godz. 9-18, pon.- sob. oraz święta