Przejdź do treści głównej

Jak mogę śledzić moje zamówienie?

Zamówienie można śledzić na kilka sposobów:

  • Wiadomość e-mail od ABOUT YOU

    W dniu nadania przesyłki otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem nadania oraz linkiem do śledzenia przesyłki, wyświetlonym na zielonym tle. Aktualnie, link będzie aktywny dopiero, gdy paczka zostanie zeskanowana w polskim oddziale kuriera. Ze względu na wydłużony czas dostaw w obecnym okresie, link może wyświetlić informacje o przesyłce nawet do kilku dni od zamówienia.
  • Podsumowanie zamówienia na Twoim koncie klienta

    Możesz także śledzić swoje zamówienie za pomocą numeru przesyłki, podanego w wiadomości e-mail oraz w szczegółach zamówienia na Twoim koncie klienta. Z jego pomocą możesz śledzić zamówienie w aplikacji InPost.
  • Wiadomości SMS

    Otrzymasz wiadomości SMS od InPost. Jeśli korzystasz już z aplikacji InPost, powiadomienia SMS mogą być nieaktywne, aby uniknąć spamu. Możesz ponownie włączyć powiadomienia SMS, klikając poniższy link: Powiadomienia SMS | InPost
  • Wiadomość e-mail od kuriera

    Otrzymasz kilka wiadomości e-mail od InPost.
  • Aplikacja InPost

Ściągnij aplikację InPost dla najbardziej szczegółowych powiadomień o Twoim zamówieniu.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna. Pomaga nam dostosować usługi do Twoich potrzeb.
Obsługa klienta

Nie udało się znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie?

Znajdź odpowiedź w kilku kliknięciach lub skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.

Czatuj z nami

Uzyskaj pomoc 24/7 od naszego Chatbota i uniknij czasu oczekiwania.

Zadzwoń do nas

Infolinia w godz. 9-18, pon.- sob. oraz święta

00800 / 49 11 799****