ŚWIĘTA przyszły wcześnie: Do -50% EKSTRA
Jak mogę śledzić moje zamówienie?
W dniu nadania przesyłki otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem nadania oraz linkiem do śledzenia przesyłki, wyświetlonym na zielonym tle. Możesz także śledzić swoje zamówienie za pomocą numeru przesyłki, podanego w wiadomości e-mail oraz w szczegółach zamówienia na Twoim koncie klienta. Z jego pomocą możesz śledzić zamówienie na portalu https://mojdhl.pl/sprawdz. Ponadto, aby zapewnić bezproblemowe dostarczenie zamówienia, otrzymasz wiadomości SMS od kuriera: jedną w dniu nadania paczki, oraz drugą w dniu dostawy.
Na portalu https://mojdhl.pl/sprawdz możesz również skontaktować się z kurierem, korzystając z funkcji "Zadzwoń do kuriera", lub sprawdzać na żywo lokalizację kuriera za pomocą funkcji "Zlokalizuj kuriera". Kiedy przesyłka zostanie nadana, na stronie https://przekieruj.dhlparcel.
Aktualnie, link będzie aktywny dopiero, gdy paczka zostanie zeskanowana w polskim oddziale kuriera. Ze względu na wydłużony czas dostaw w obecnym okresie, link może wyświetlić informacje o przesyłce nawet do kilku dni od zamówienia.