Przejdź do treści głównej
02d
00g
06m
13s

Świętujemy 5 lat ABOUT YOU: Do -50% EKSTRAzniżki tylko w APPce

Jak mogę śledzić moje zamówienie?

W dniu nadania przesyłki otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem nadania oraz linkiem do śledzenia przesyłki, wyświetlonym na zielonym tle. Możesz także śledzić swoje zamówienie za pomocą numeru przesyłki, podanego w wiadomości e-mail oraz w szczegółach zamówienia na Twoim koncie klienta. Z jego pomocą możesz śledzić zamówienie na portalu https://mojdhl.pl/sprawdz. Ponadto, aby zapewnić bezproblemowe dostarczenie zamówienia, otrzymasz wiadomości SMS od kuriera: jedną w dniu nadania paczki, oraz drugą w dniu dostawy.

Na portalu https://mojdhl.pl/sprawdz możesz również skontaktować się z kurierem, korzystając z funkcji "Zadzwoń do kuriera", lub sprawdzać na żywo lokalizację kuriera za pomocą funkcji "Zlokalizuj kuriera". Kiedy przesyłka zostanie nadana, na stronie https://przekieruj.dhlparcel.pl/ możesz za pomocą numeru przesyłki przekierować ją do wybranego punktu DHL POP lub DHL POP BOX, a także zmienić adres oraz datę dostawy.


Aktualnie, link będzie aktywny dopiero, gdy paczka zostanie zeskanowana w polskim oddziale kuriera. Ze względu na wydłużony czas dostaw w obecnym okresie, link może wyświetlić informacje o przesyłce nawet do kilku dni od zamówienia.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna. Pomaga nam dostosować usługi do Twoich potrzeb.
Obsługa klienta

Nie udało się znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie?

Znajdź odpowiedź w kilku kliknięciach lub skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.

Uzyskaj pomoc

Odwiedź naszą sekcję pomocy, aby szybko znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania lub się z nami skontaktować
Prośba o pomoc
Bezpłatna infolinia: pon.- sob. godz. 9-18