W jaki sposób mogę podać moje dane bankowe w celu uzyskania zwrotu płatności, jeśli zapłaciłam(-em) za pobraniem?
Dodaj Twój numer IBAN do Twojego konta klienta, abyśmy mogli zwrócić wartość zamówienia na Twoje konto bankowe.
1. Zaloguj się na aboutyou.pl
2. Przejdź do ikony »Konto klienta« w prawym górnym rogu na naszej stronie internetowej.
3. Wybierz opcję »Dane bankowe«.
4. Jeśli podałaś(-eś) już swoje dane bankowe, kliknij na ikonę edycji w prawym górnym rogu obrazu karty i sprawdź swoje dane.
5. Jeśli nie podałaś(-eś) jeszcze danych bankowych, dodaj proszę następujące dane:
- Imię
- Nazwisko
- IBAN (International Bank Account Number) - standardowy numer Twojego rachunku bankowego, który jest poprzedzony literami "PL". Łącznie skłąda się z 28 znaków (2 litery i 26 cyfr). Nie zapomnij dodać "PL" przed numerem konta.
Po dodaniu/aktualizacji Twoich danych bankowych, natychmiast dokonamy zwrotu wartości zamówienia na Twoje konto bankowe.
Zwrot może pojawić się na Twoim koncie bankowym jako wystawiony przez Scayle Payments GmbH, naszego partnera ds. płatności.



















































