Przejdź do treści głównej

Twój zwrot nie jest widoczny w przeglądzie zamówienia?

Po dostarczeniu przesyłki zwrotnej do przewoźnika możesz sprawdzić status zwrotu na naszej stronie w sekcji "Zamówienia" na Twoim koncie klienta. Pamiętaj, że może upłynąć trochę czasu, zanim będziemy w stanie podać status Twojego zwrotu.

 

Jeśli jednak zamiast kodu QR z paczki został on wygenerowany samodzielnie lub przez nasze Centrum Obsługi Klienta, to niestety nie będziemy mogli udzielić Ci żadnych informacji na ten temat.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna. Pomaga nam dostosować usługi do Twoich potrzeb.
Obsługa klienta

Nie udało się znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie?

Znajdź odpowiedź w kilku kliknięciach lub skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.

Czatuj z nami

Uzyskaj pomoc 24/7 od naszego Chatbota i uniknij czasu oczekiwania.

Zadzwoń do nas

Infolinia w godz. 9-18, pon.- sob. oraz święta

00800 / 49 11 799****