Jak dokonać wysyłki zwrotnej?
Paczkę możesz zwrócić w paczkomacie InPost w następujący sposób:
1. Aby zwrócić artykuł, użyj dołączonych do paczki: formularza i etykiety (naklejki) zwrotu.
2. Włóż artykuły do paczki w ich oryginalnych opakowaniach.
3. Włóż do paczki formularz zwrotu.
4. Przyklej kod QR na zamkniętej paczce. Przyklej proszę kod QR na przyklejoną już etykietę z kodem, z którym dotarła paczka, tak aby na paczce widoczny był tylko 1 kod QR.
5. Możesz rozpocząć proces zwrotu w aplikacji InPost, używając kodu QR (znajdziesz go na paczkomacie), lub 10-cyfrowego kodu, który należy wprowadzić na ekranie paczkomatu. Kod PIN nie jest wymagany, aby rozpocząć proces zwrotu.
6. Na koniec, umieść przesyłkę w skrytce paczkomatu InPost i zamknij skrytkę.
7. Zwrotu nie musisz potwierdzać w swoim koncie klienta ABOUT YOU. Jeśli płatność odbyła się za pobraniem, do zwrotu pieniędzy będziemy potrzebować Twojego numeru IBAN. Wprowadź go proszę w zakładce »Konto Klienta / Twoje dane bankowe« na Twoim komputerze.
Jeśli masz problem z zamknięciem skrytki, spróbuj zamknąć ją ponownie. Jeśli problem nie ustąpi lub napotkasz inne problemy, skontaktuj się bezpośrednio z odpowiednim działem InPost za pośrednictwem aplikacji.
Po otrzymaniu przez nas Twojej paczki i sprawdzeniu zwróconego artykułu, otrzymasz potwierdzenie zwrotu drogą e-mail. Środki pieniężne zostaną Ci zwrócone na konto wybranej przez Ciebie przy składaniu zamówienia formy płatności.
Zwróć szczególną uwagę na to, aby zwracany przez Ciebie artykuł, był w takim samym stanie, w jakim go do Ciebie wysłaliśmy. Używane i zniszczone artykuły nie są akceptowane.
W wyjątkowych sytuacjach, zamówienie może dotrzeć do Ciebie w kilku paczkach. Przy zwrocie, zwróć uwagę na to, aby w paczce znajdowały się tylko artykuły zawarte w dokumencie dowodu dostawy. W przeciwnym razie, przyporządkowanie i realizacja Twojego zwrotu mogą się przedłużyć. W przypadku zwrotu kilku paczek oczywiście nie ponosisz żadnych kosztów.