Przejdź do treści głównej

Jak dokonać wysyłki zwrotnej?


Paczkę możesz zwrócić w paczkomacie InPost w następujący sposób:
1. Aby zwrócić artykuł, użyj dołączonych do paczki: formularza i etykiety (naklejki) zwrotu.
2. Włóż artykuły do paczki w ich oryginalnych opakowaniach.
3. Włóż do paczki formularz zwrotu.
4. Przyklej kod QR na zamkniętej paczce. Przyklej proszę kod QR na przyklejoną już etykietę z kodem, z którym dotarła paczka, tak aby na paczce widoczny był tylko 1 kod QR.
5. Możesz rozpocząć proces zwrotu w aplikacji InPost, używając kodu QR (znajdziesz go na paczkomacie), lub 10-cyfrowego kodu, który należy wprowadzić na ekranie paczkomatu. Kod PIN nie jest wymagany, aby rozpocząć proces zwrotu.
6. Na koniec, umieść przesyłkę w skrytce paczkomatu InPost i zamknij skrytkę.
7. Zwrotu nie musisz potwierdzać w swoim koncie klienta ABOUT YOU. Jeśli płatność odbyła się za pobraniem, do zwrotu pieniędzy będziemy potrzebować Twojego numeru IBAN. Wprowadź go proszę w zakładce »Konto Klienta / Twoje dane bankowe« na Twoim komputerze.
Jeśli masz problem z zamknięciem skrytki, spróbuj zamknąć ją ponownie. Jeśli problem nie ustąpi lub napotkasz inne problemy, skontaktuj się bezpośrednio z odpowiednim działem InPost za pośrednictwem aplikacji.
Po otrzymaniu przez nas Twojej paczki i sprawdzeniu zwróconego artykułu, otrzymasz potwierdzenie zwrotu drogą e-mail. Środki pieniężne zostaną Ci zwrócone na konto wybranej przez Ciebie przy składaniu zamówienia formy płatności.
Zwróć szczególną uwagę na to, aby zwracany przez Ciebie artykuł, był w takim samym stanie, w jakim go do Ciebie wysłaliśmy. Używane i zniszczone artykuły nie są akceptowane.
W wyjątkowych sytuacjach, zamówienie może dotrzeć do Ciebie w kilku paczkach. Przy zwrocie, zwróć uwagę na to, aby w paczce znajdowały się tylko artykuły zawarte w dokumencie dowodu dostawy. W przeciwnym razie, przyporządkowanie i realizacja Twojego zwrotu mogą się przedłużyć. W przypadku zwrotu kilku paczek oczywiście nie ponosisz żadnych kosztów.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna. Pomaga nam dostosować usługi do Twoich potrzeb.
Obsługa klienta

Nie udało się znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie?

Znajdź odpowiedź w kilku kliknięciach lub skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.

Czatuj z nami

Uzyskaj pomoc 24/7 od naszego Chatbota i uniknij czasu oczekiwania.

Zadzwoń do nas

Infolinia w godz. 9-18, pon.- sob. oraz święta

00800 / 49 11 799****