Bezkontaktowa dostawa: możliwe opóźnienia5

  • Nie jesteś jeszcze zalogowany

    • Śledź Twoje zamówienia
    • Twoje ulubione
  • Twoja lista życzeń jest pusta!
      Dodaj cośdo Twojej listy.
  • Twój koszyk jest pusty!
      Dodaj artykuł do Twojego koszyka.
    Nie udało się nic znaleźć?
    Znajdź nowe produktyOdkryj zestawy
Pomoc

Wysyłka & dostawa

Jak długo trwa dostawa?Natychmiast dostępne artykuły z reguły wysyłamy w ciągu 3-9 dni roboczych.Czytaj dalejJak mogę śledzić moje zamówienie?Do każdej paczki, która zostanie do Ciebie wysłana, otrzymasz e-mailem potwierdzenie wysyłki wraz z linkiem do śledzenia przesyłki. Po prostu kliknij na numer wyświetlony na zielonCzytaj dalejJak mogę się upewnić, że poprawnie złożyłam(-em) zamówienie?Jeżeli chcesz sprawdzić, czy Twoje zamówienie zostało złożone poprawnie, możesz je zobaczyć w wysłanym przez nas e-mailu potwierdzającym zamówienie lub możesz je sprawdzić, logującCzytaj dalejJakie są koszty wysyłki?Opłaty za wysłanie, jak również zwrot artykułów i koszty opakowania pokrywamy my.Czytaj dalejCo mam zrobić, jeśli otrzymam uszkodzony artykuł?Jeżeli dostarczony przez nas artykuł jest uszkodzony lub coś się w nim nie zgadza, możesz nam go bezpłatnie odesłać, podając powód zwrotu. Gdy przesyłka do nas wróci i zostanie sprCzytaj dalejCzym jest dostawa częściowa?To dla nas bardzo ważne, aby zamówione przez Ciebie artykuły zostały jak najszybciej dostarczone. W wyjątkowej sytuacji, gdy jeden z artykułów jest niedostępny w ciągu dwóch dni, TCzytaj dalejJaką firmą kurierską zostanie wysłana moje zamówienie?Przy wysyłce naszych artykułów współpracujemy z firmą DHL.Czytaj dalejCzy mój adres dostawy może różnić się od mojego adresu na rachunku?Bez problemu możesz podać inny adres wysyłki niż adres na rachunku, np. adres Twojego miejsca pracy. W tym celu wybierz rodzaj płatności: PayPal, PaU, kartę płatniczą, płatność za Czytaj dalejCzy mogę zmienić adres dostawy dla potwierdzonego już zamówienia?Niestety dokonanie późniejszej zmiany adresu dostawy nie jest możliwe, gdyż zamówienia są bezzwłocznie realizowane. Jeżeli kurier nie będzie mógł znaleźć podanego oryginalnie adresCzytaj dalejCzy mogę przekierować swoje zamówienie do stacji paczek?Korzystając z linka do śledzenia dostawy paczki, możesz przekierować swoją paczkę do punktu DHL Parcelshop (np. Żabka, stacjaSchell). Jeżeli kurier nie zastanie Cię w domu, paczka Czytaj dalejDo jakich krajów wysyłacie wasze artykuły?Produkty zamówione na aboutyou.pl mogą być dostarczone tylko na terenie Polski. Oferta ABOUT YOU jest również dostępna w Austrii, Belgii, Bułgarii, Chorwacji, Czechach, Danii, EstoCzytaj dalej
Obsługa klienta

Nie udało się znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie?

Jeśli nie udało Ci się znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie w sekcji Pomoc, napisz lub zadzwoń do nas.

Napisz do nas

Skontaktuj się z nami mailowo, by omówić Twoją prośbę. Wrócimy do Ciebie z odpowiedzią.
Formularz kontaktowy
Bezpłatna infolinia: pon.- pt. godz. 9-18