Przejdź do treści głównej

Czy mogę wysłać swoje zamówienie do punktu odbioru?

Możliwość wybrania punktu odbioru jest dostępna dla szerokiej gamy produktów. Pozwala ona na wysłanie zamówienia bezpośrednio do paczkomatu InPost lub punktu odbioru PaczkoPunkt. Niektóre produkty mogą być jednak wyłączone.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna. Pomaga nam dostosować usługi do Twoich potrzeb.
Obsługa klienta

Nie udało się znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie?

Znajdź odpowiedź w kilku kliknięciach lub skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.

Czatuj z nami

Uzyskaj pomoc 24/7 od naszego Chatbota i uniknij czasu oczekiwania.

Zadzwoń do nas

Infolinia w godz. 9-18, pon.- sob. oraz święta

00800 / 49 11 799****