KUPUJ WEDŁUG ROZMIARU
Najlepsze marki
Przegląd
KUPUJ według KATEGORII
Najlepsze marki
Przegląd
Najlepsze marki
Najlepsze marki
Czy mogę zmienić adres dostawy dla potwierdzonego już zamówienia?
Zmiana adresu dostawy po złożeniu zamówienia na stronie ABOUT YOU nie jest możliwa. InPost oferuje możliwość przekierowania przesyłki, jeśli wiesz, że w momencie jej dostarczanie nie będzie Cię pod podanym adresem. Możesz przekierować przesyłkę w aplikacji moblilnej InPost do pczkomatu, punktu odbioru, lub nawet pod adres sąsiada. Usługa przekierowania jest darmowa. Możes przekierować przesyłkę, klikając przycisk "Przekieruj" w aplikacji i wybierając preferowany adres dostawy.
Jeśli przesyłka ostatecznie nie zostanie dostarczona, zostanie zwrócona do naszego magazynu, a wartość rachunku zostanie zwrócona na Twoje konto lub metodę płątności wybraną przy składaniu zamówienia.
Czy ta odpowiedź była pomocna?
Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna. Pomaga nam dostosować usługi do Twoich potrzeb.
Obsługa klienta
Nie udało się znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie?
Znajdź odpowiedź w kilku kliknięciach lub skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.
Czatuj z nami
Uzyskaj pomoc 24/7 od naszego Chatbota i uniknij czasu oczekiwania.
Zadzwoń do nas
Infolinia w godz. 9-18, pon.- sob. oraz święta